Kérjük, az alábbi rövid igényfelmérő kitöltésével segítsen nekünk, hogy azonosíthassuk az Ön üzleti igényeinek leginkább megfelelő fizetési szolgáltatókat és szolgáltatásokat. Kérjük, töltse most ki az igényfelmérőt, ezt követően kollégánk e-mailben vagy telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot a lehetőségek pontos bemutatása, szerződéskötés, illetve az igényelt fizetési szolgáltatókkal való közvetlen összekapcsolás céljából.

Ez az űrlap az elektronikus fizetési szolgáltatásokra, illetve az általunk biztosított kiegészítő funkciókra vonatkozó igényfelmérés elvégzését segíti elő. Az igényfelmérés célja, hogy az Ön elvárásaihoz legjobban igazodó elektronikus fizetési szolgáltatások, szolgáltatók alkalmazására tehessünk javaslatot, tehát segítsük Önt abban, hogy az igényeinek, lehetőségeinek legmegfelelőbb szerződés(eke)t köthesse meg. Az igényfelmérés során az Ön által megadott adatok alapján fel tudjuk mérni, hogy mely szolgáltatások, szolgáltatók azok, amelyek az Ön vállalkozásának, üzleti modelljének leginkább megfelelnek, hatékonyan hozzájárulva a további fejlődéshez. Az igényfelmérés segítségével Ön pontosíthatja az elektronikus fizetésekkel kapcsolatos saját elvárásait is.

Az értékeknek 100%-ot kell kiadniuk.
% Afrika% Ausztrália és Óceánia% Ázsia% Dél-Amerika% Észak-Amerika% Európai Unió% Közel-Kelet% Magyarország
Milyen pénzneme(ke)t szeretne elfogadni?
Milyen pénznem(ek)ben kerülnek meghatározás­ra az árak?
Milyen pénznem(ek)ben történjen a szolgáltatói kiutalás?
Milyen pénznem(ek)ben vezeti azokat a számlákat, ami(k)re a kiutalást kéri a fizetési szolgáltatótól? Nem szükséges, hogy megegyezzen az elfogadott pénznemek teljes körével, hiszen a szolgáltatók kedvező árfolyam mellett képesek konvertálni.
Milyen nyelvű fizető felület(ek)re van szüksége?
Szeretne-e speciális kártyatípusokat is elfogadni?
MasterCard, Maestro és VISA elfogadást minden fizetési szolgáltató biztosít.
Milyen cafeteria-kártyatípusokat szeretne elfogadni?
Milyen funkciókra tart igényt?
A beterhelt összeget (ha a bank ezt engedélyezi) a kereskedő vissza tudja küldeni ugyanarra a kártyára, amin az eredeti terhelés történt. Ez akkor hasznos, ha valamiért mégsem tud teljesülni a kifizetett megrendelés vagy szolgáltatás.
A beterhelt összeg egy részét (ha a bank ezt engedélyezi) a kereskedő vissza tudja küldeni ugyanarra a kártyára, amin az eredeti terhelés történt. Ez akkor hasznos, ha valamiért csak részben tudott teljesülni a kifizetett megrendelés vagy szolgáltatás.
A kártyabirtokos az első fizetés alkalmával hozzájárul a kártyaadatai biztonságos, banki környezetben történő eltárolásához. Legközelebb az ugyanezen weboldalon történő fizetés során már nem kell kártyaadatait újból megadnia, a fizetési folyamat csak egy gombnyomást vesz igénybe. Ha esetleg mégis egy másik kártyával szeretne fizetni, természetesen erre is lehetőség van.
A kártyabirtokos előzetes hozzájárulásával a bank az első fizetés alkalmával egy biztonságos környezetben elmenti a kártyaadatokat és a következő alkalommal a kereskedő már felhasználói beavatkozás nélkül képes terhelni a kártyát. Pl. előfizetések, rendszeres szolgáltatási díjak rendezésére kényelmes megoldás.
A vásárlás végén, az online fizetés során a bank vizsgálja a kártyán rendelkezésre álló fedezetet és zárolja a megfelelő összeget, de nem terheli azonnal a kártyaszámlát. Ez később, a kereskedő megerősítése után történik csak meg. Ha a kereskedő valamilyen okból mégsem tud teljesíteni, nincs szükség visszautalásra, a bankot utasítani lehet a zárolás feloldására, amely rövid időn belül megtörténik és az összeg a vásárló számára újra hozzáférhetővé válik.
A részletfizetési szolgáltatás választásakor a bank a vásárló számára lehetőséget ad a fizetőoldalon, hogy a vásárlást ne egy összegben, hanem részletekben fizethesse ki. A kereskedőt ez nem érinti negatívan, ő a vásárlás teljes ellenértékét megkapja a fizetési szolgáltatótól, a hagyományos tranzakcióknak megfelelően, a részletfizetés a kártyakibocsátó bank és az ügyfél relációjában kerül elszámolásra.
Reszponzív vagy dedikáltan mobil környezetre készített fizető oldal.
Egyes fizetési szolgáltatók lehetővé teszik a fizetőoldal, különböző mértékben történő testre szabását. Ez az egyedi színek / logók alkalmazásától a teljesen egyedi design elkészítéséig terjedhet szolgáltatótól függően.
A kereskedő által a vásárlási folyamatba - weboldalba vagy mobilapplikációba - beágyazható fizető oldalon keresztül működő, online fizetési megoldás.
Az elektronikus pénztárca leggyakrabban olyan előre fizetett, újratölthető számla, amely az ügyfél által előre feltöltött pénzértéket, elektronikus pénz formájában tárolja, és közvetlen banki kapcsolat nélküli fizetést tesz lehetővé.
Elektronikus tárcákhoz kötődő funkció. Lehetővé teszi, hogy a vásárló által kifizetett összeget a fizetési szolgáltató a kereskedő által előre meghatározott arányban automatikusan szétossza és részletekben, több számlán írja jóvá egyidejűleg. Ez pl. piactér üzemeltetéskor, "sok eladó - sok vevő" típusú üzleti modelleknél lehet hasznos, mentesítve az üzemeltetőt a pénzügyi elszámolási feladatok egy része alól.
Az internetes biztonsági kód (MasterCard SecureCode / Verified by VISA) szolgáltatás keretében internetes vásárlás esetén a kártyabirtokos kap egy külön biztonsági kódot (hasonlóan az üzletekben történő vásárlás alkalmával megadandó PIN kódhoz), amelyet a CVC / CVV kódon felül azonosításként meg kell adnia, amennyiben ezt a funkciót a vásárló kártyakibocsátó bankja is támogatja. A kereskedő számára ennek alkalmazása a chargeback kockázat csökkentése miatt előnyös.
A Dinamikus Valuta Váltás főként a külföldi kártyabirtokosoknak szóló választható szolgáltatás, melynek az a lényege, hogy a kerekedői terminál a deviza alapú bankkártyával forintban történő vásárlás összegét automatikusan átszámítja az ügyfélkártyai pénznemére, a kártyabirtokosnak pedig lehetősége nyílik arra, hogy a megvásárolni kívánt áru vagy szolgáltatás ellenértékét ebben a pénznemben fizesse ki.
Milyen BIG FISH Payment Gateway szolgáltatásokra tart igényt?
A PayLink egy olyan szolgáltatás, melynek segítségével a kereskedők bármely, a nálunk elérhető közel 50 fizetési szolgáltató esetén előállíthatnak előre definiált pénzügyi tranzakciókat egy fizetési link formájában, amit kiküldhetnek ügyfeleiknek e-mailben, SMS-ben, vagy akár e-számlához csatoltan.
A PayMe, egy olyan szolgáltatás, amellyel ügyfeleink a BIG FISH Payment Gateway admin rendszerét és a vele összeköttetésben álló szolgáltatói virtuális termináljaikat használva tetszőleges, rendelkezésükre álló, vagy a vásárlójuk által átadott bankkártya vagy bankkártya adat (név + kártyaszám + lejárat + CVC biztonsági kód) segítségével tranzakciót indíthatnak, ezzel kiváltva a fizikai bankkártyaelfogadó terminál hasonló (MO / TO) funkcióját.
A PayAlert egy üzletmenet-folytonosságot támogató szolgáltatás az elektronikus fizetési megoldások területén. Gyors és hatékony e-mail és/vagy API alapú riasztást tudunk küldeni, ha problémát érzékelünk ügyfeleink fizetési folyamataiban, lehetővé téve ezzel a lehető leggyorsabb incidens kezelést, ezáltal az üzleti veszteségek minimalizálását.
Az elektronikus fizetési folyamat szükségszerű velejárója a(z elektronikus) számla kiállítása. Ez történhet a fizetési tranzakció megvalósulása után, jellemzően a végfelhasználóknak történő, hagyományos webáruházi értékesítés esetében, de akár utólag is egy díjbekérő (proforma számla), vagy egy utólagos fizetési határidővel rendelkező számla kibocsátása esetében. A BIG FISH Payment Gateway mindkét esetben segítségére lehet a teljes fizetési és számlázási folyamat integrált kezelésében.
20 éves piaci tapasztalatunkkal segítünk eligazodni az elektronikus fizetések világában, lehetővé téve, hogy a fizetési megoldások egy kötelezően megoldandó feladat helyett, az üzlet valódi értékteremtő elemévé váljanak. Segíthetünk a megfelelő fizetési szolgáltatás kiválasztásában, a legjobb ajánlatok megtalálásában, a fizetési szolgáltatókkal való kapcsolattartásban és szerződéskötésben, akár a teljes folyamat tendereztetésében és lebonyolításában.
A hírlevél feliratkozási jelölőnégyzetbe való kattintással kifejezetten hozzájárulok ahhoz, hogy a BIG FISH Payment Gateway részemre hírlevelet küldjön, amelyben tájékoztat az elektronikus fizetési piac híreiről, újdonságairól, valamint saját, és fizetési szolgáltatói partnerei üzleti ajánlatairól; ezzel kapcsolatban - előreláthatólag havi 1-2 alkalommal - megkeressen, és a megadott személyes adataimat ebből a célból kezelje.

Az "AJÁNLATKÉRÉS" gombra való kattintással kifejezetten hozzájárulok ahhoz, hogy a BIG FISH Payment Gateway a jelen űrlapon megadott adatok alapján körvonalazódó fizetési szolgáltatási igényeimnek megfelelően közvetlen, személyre szabott ajánlattal megkeressen, és az itt megadott személyes és céges adataimat ebből a célból kezelje. Személyes adataim előzetes engedély nélkül harmadik fél számára nem kerülnek átadásra.

Tudomásul veszem, hogy a BIG FISH Payment Services Kft. 1066 Budapest, Nyugati tér 1-2. postai, és a paymentgateway@bigfish.hu elektronikus címeken keresztül kérhetem a nyilvántartott személyes adataim törlését, módosítását, illetőleg a kezelt adatokról való tájékoztatást.